niedziela, 20 listopada 2011

Jak wyrazić miłość?

Zastanawiam się, jak ująć to w słowa. Jak wypowiedzieć to, co czuję?
Jak w Twych oczach wyczytać naszą przyszłość? Co skrywa Twoje serce?
  W Twych oczach odbija się blask tysiąca gwiazd na nocnym niebie, a
każda z nich jest iskierką tego, co do Ciebie czuję. W każdej tej
iskierce skryłem część siebie samego. Me serce mówi mi, żebym w końcu
to wyraził. A więc mówię: jesteś sensem mego istnienia, tchnieniem
życia w serce, które we mnie zmartwychwstało, odbiciem blasku Amora.
To ty dałaś mi nowe życie, to Ty porwałaś je na ocean namiętności,
który, w otchłaniach jego głębin, pcha mnie do Ciebie. Chcę powiedzieć
Ci dwa słowa, dwa słowa, które kierują moją chęcią życia. To dla
Ciebie wstaje słońce i promienieją gwiazdy, W tych dwóch słowach
jesteś Ty. Bądź promykiem, który budzi mnie rano i blaskiem, który
mnie usypia nocą. Spraw, aby serce, które zmartwychwstało, biło tylko
dla Ciebie. Bądź wspomnieniem moich dni, symbolem miłości.
  To dzięki tobie nie podróżuję po morzu samotności, które jest jak
bezkresna, czarna otchłań. To Ty nadałaś mu barw, dałaś nadzieję i
wiarę. To z Tobą chcę poznawać cuda tego świata i odkrywać uniesienia
mojego serca.
  Chcę Ci powiedzieć, że jesteś Aniołem, który prowadzi mnie przez
życie. Na rękach nosisz najcenniejszy skarb, jaki mogę Ci ofiarować -
moje serce. Nie pozwól go zgubić, wykraść lub rozbić na drobne części.
Tylko dzięki Tobie odnalazłem radość z bycia romantykiem, obudziłem
uśpione pokłady miłości w mym sercu. Tak bardzo pragnę to powiedzieć.
Nie da się wyrazić uczucia bez tych słów. Naprawdę bardzo, bardzo Cię
lubię.

Tekst nie jest dedykowany żadnej kobiecie, niestety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz