poniedziałek, 28 listopada 2011

Jak z bajki

Chciałbym podzielić się piosenką, którą kiedyś napisałem. Opowiada ona historię pewnej dziewczyny zakochanej do szaleństwa w jednym chłopaku. Jeśli ktoś chce, mogę udostępnić muzykę, którą napisałem na tę okazję.

1.
Popatrz na mnie choć jeden jeszcze raz .. ale…
Zamknij  swe oczy.. kiedy głaszczę twoją twarz
Chcę w tej chwili jeszcze dziś zatracić się
Być szczęśliwą całą noc i cały dzień
 
Przytul mnie czule choć jeden jeszcze raz … ale…
Tak długo..  by twego ciepła poczuć smak
Wiesz jak bardzo tego jest mi dzisiaj brak:
Żebyś był tu przy mnie i mówił ZAWSZE tak…
 
Ref. 
Kocham Cię nie przytomnie
kocham Cię cały czas
Ty będziesz dziś moją królewną
Twym księciem będę ja
 
Kocham Cię nie przytomnie
kocham Cię cały czas
Ty będziesz dziś moją królewną
Twym księciem będę ja

 
2. 
Nie muszę mieć skarbów, spełnienia jakiś snów
pieknych  pantofli by z toba zatańczyć znów
Zakręć mym cialem w duszy mej, znow zagraj tak
Nie puszczaj mnie proszę, gdy rozstania będzie czas
 
Marzę być z Tobą na dobre i na złe, tak jak..
Swój książę z królową, który nie chce władzy mieć
mieć nasz skomny ale wlasny mały świat
Cieszyć się razem tym, co życie może dac
 
Powiedz, co czujesz gdy jesteś blisko mnie.. gdy mnie..
W usta całujesz delikatnie tak jak chcę
Wiesz, jak bardzo tego jest mi dziasj brak
Żebyś był tu przy mnie i mowil ZAWSZE tak…
 
Ref.   
Kocham Cię nie przytomnie
kocham Cię cały czas
Ty będziesz dziś moją królewną
Twym księciem będę ja
 
Kocham Cię nie przytomnie
kocham Cię cały czas
Ty będziesz dziś moją królewną
Twym księciem będę ja

2 komentarze:

  1. Ja poproszę muzykę! Koniecznie. Bardzo ładna piosenka. Tylko błagam, niech to nie będzie zapis nutowy - pomimo tego, że umiem jako tako grać na gitarze i pianinie jestem zupełną ignorantką, jeśli chodzi o nuty. Pozdrawiam ciepło :*
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na gitarę i tak Ci się nuty nie przydadzą.

    OdpowiedzUsuń